Siitä on ehkä kuutisen vuotta, kun ensimmäisen kerran yritin perustaa blogia.

Olin ehkä sen yhdeksän tai kymmenen vuotta vanha, kun päätin ensimmäistä kertaa liittyä johonkin varmaan jo kuolleelle blogisivustolle. Ei siitä bloggaamisesta tai muidenkaan blogien lukemisesta oikein mitään koskaan tullut, keskittymiskykyni taisi sen ikäisenä olla vähän puutteellinen ja motivaatio kirjoittaa mistään oli äärimmäisen matalalla kun videopelit ja pehmolelut tuntuivat paljon, paljon kiinnostavammilta. En suoraan sanoen edes muista, onnistuinko kirjoittamaan ensimmäistäkään blogipostausta, enkä varsinkaan muista, mistä edes olisin voinut kirjoittaa.

Toivoisin, että ehkä tällä kertaa onnistun pitämään jonkinlaista kirjoitustahtia yllä vähän pitempään kuin sen viikon tai kaksi. Olisihan se kiva joskus parin vuoden päästä, kun voisi lukea miten olen tämän ikäisenä pärjännyt. Kaikki kun kovasti tuntuvat tolkuttavan, että lukiovuodet ovat niitä elämän parhaita, vaikka mun kovasti tekeekin vetää turpiin jok'ikistä henkilöä jonka olen koskaan kuullut tämän sanoneen.

Joten, hei, olen Rei, kohta lukion ensimmäisen luokan läpikäynyt tyttö Espoosta. En ole ehkä mikään maailman miellyttävin persoona ja varmasti kaukana kiinnostavimmasta, mutta jos jostain syystä kiinnostaa lukea teiniangstia pursuavia juttuja niin saatat ehkä saada jotain iloakin tästä blogista. Jos nyt siis ylipäätään joskus pääsen tätä ensimmäistä "artikkelia" pitemmälle.